Sovit ikapp...

Igår vid sjutiden satt jag vid datorn coh surfade runt på alla mina dagliga ställen som "måste" kollas upp.
Jag hade förberett en skål med dipp som stod och tog smak i kylskåpet, och i skafferiet väntade chipspåsen på att öppnas.
Så närmade sig klockan åtta och jag tänkte, ja nu ska jag kolla på Talang för en gångs skull.

Ett par minuter senare kom jag på, nej just det, det är ju faktiskt inte fredag idag...

Sen bestämde jag mig för att gå in i sovrummet och gosa med Morgan en liten stund innan jag satte mig med chipsen och en film, istället för Talang. :)

Problemet var bara att jag kom inte ur sovrummet förrän för en timma sedan...
Sängen var så skön så skön, och jag var så trött så trött, så innan jag visste ordet av så hade jag somnat.
Fullt påklädd (iofs i mysbyxor) ovanpå täcket.

Hade tänkt mig ut på inlines idag, men det är så blött och kallt och äckligt, så jag håller mig nog inomhus med mitt tandarbete istället.

... och mina chips, som fortfarande inte blivit uppätna...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0