Tonsillit...

Idag opererade vi bort tonsillerna på två hundar, och jag kände nästan för att lägga mej på operationsbordet själv så att veterinären fick skära bort mina tonsiller också.
Jag har så ONT i halsen!
Svalget är både rött och blått och gult och vitt.
Efter att jag slutat jobbet förut cyklade jag till affären och köpte vaniljglass, hur underbart skönt var det inte att smaska i sig vaniljglassen då?
Gott och kallt för halsen!!
Sen gjorde jag det "smarta" draget att äta en TacoGorbys också.
I-N-T-E bra. Både smulorna och köttfärsen sved som tusan.

Så nu sitter jag och dricker kallt kaffe med mycket mjölk i.
En macciato skulle man kunna säga, fast omvänd.
Mjölk fläckad med kaffe... :)

Imorgon är det inget kvällsjobb, utan helt vanlig dagtid, så jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på på eftermiddagen. Nån träning blir det ju inte tal på med tanke på halsen iallafall... :(
Ska skutta ner i källarn och se om det råkar finnas någon tvättid ledig.
Jag MÅSTE verkligen tvätta snart! Lådorna börjar nästan bli tomma...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0