39,6°C

Den här gången bröt förkylningen ut på riktigt.
När jag kom hem efter jobbet igår satte frossan igång, så det blev dubbla klädlager på och så bäddade jag ner mig i soffan under ett täcke och slötittade på Idol.
Blev lite kär i Olle, men det är ju inte direkt någon nyhet, han är helt fantastisk!!

Igårkväll hade jag 39,6 i feber och tänkte kämpa ut feber resten av natten, låta febern göra sitt jobb och döda alla hemska virus och bakterier, men jag klarade inte av det.
Det fick bli lite Panodil och vätskeersättning och sen sov jag gott resten av natten och ända fram till halv ett "imorse".

Resten av dagen har spenderats i soffan, halvsovande sittandes och glana på en massa värdelösa tv-program, men snart. Om 50 minuter börjar något av värde!
Luleå - Färjestad.

Kanske det trendbrytande FBK kan vända Luleås hemmavinsttrend? Något jag verkligen verkligen hoppas på, men inte riktigt vågar tro på.
Vinner vi mot Lule ikväll kommer jag vara stoltast i världen!

*återvänder till soffan och vätskeersättningen*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0