Virushelvete!

Ju längre matchen led i tisdags, desto ondare fick jag i halsen.
I går morse vaknade jag med halsont, och det blev bara värre och värre.
Imorse vaknade jag och var helt övertygad om att jag hade feber, men det visade det sig att jag inte hade.
Dock gör halsen ont, hela kroppen känns trött och bröstkorgen känns som en sten.

Cyklade till Bergvik för att handla förut, och höll ärligt talat på att inte orka cykla uppför backarna, och det är knappt att det är uppförslut i dom där backarna!
Helt värdelös andning och syreupptagning.
Jag vill inte vara sjuk!

Det jobbigaste är ju att jag aldrig blir sjuk på riktigt, jag går bara runt och är småförkyld, men inte tillräckligt förkyld för att sjukanmäla mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0