Another week has gone by

and it ended in disappointment.

Lika stolt och glad som jag var efter Luleå och Linköpingvinsterna, lika ledsen och besviken var jag efter dagens hockeymatch.
Förlust. Mot Slöddertälje. När deras supportrar dessutom hade storresa.
Pinsamt på isen, och nästan lika pinsamt på läktarn.
Det är aldrig roligt att höra sig själv bli utsjungen.

Som tur var så blev resten av kvällen bättre iallafall.
Middag på Score! med ett gäng ifrån jobbet.
Och efter all den goda maten var det bowling, och jag tror att jag spelade min bästa serie nånsin, med 115 poäng.
Och senare på kvällen drog några av oss vidare till Nöjes, men jag tror jag lika gärna hade kunnat gått hem istället.
Först kostar inträdet 80:- och sen har dom obligatorisk garderob för 20:- (vilket egentligen innebär att inträdet är 100:-) Suck
Dom andra ställena jag varit på har iallafall fri garderob.
Sen var det inte speciellt mycket folk där heller, men stället är ju så jäkla stort så det blir så utspritt. Och så lyckades jag få huvudvärk mot slutet.

Så det blev en tidig kväll iallafall. Och idag har jag inte gjort mycket vettigt, men det var skönt det.
Imorrn blir det till att jobba igen, på lördag fyller jag år!! (och checkar av ännu en krogåldersgräns hehe)

Men snart, den 2 november, då kommer höstens höjdpunkt.
HV71 - Färjestad.
Bortaresa!
TAGGA!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0