Blä omotiverad.

Hatar svackor.
Hatar att bara sitta sysslolös och hänga.
Hatar att vara så omotiverad som jag är just nu.

Saker jag skulle behöva göra:
*Träna
*Plocka
*Dammsuga
*Moppa golvet
*Inreda
*Tvätta

Det enda jag inte behöver göra är att diska, för det sköter min underbara diskmaskin åt mig.

Hade egentligen tänkt träna idag, men yogan som är på SATS på måndagar, men som SATS lejer ut till någon annan är totalt värdelös!
På SATSYoga och BodyBalance går jag ut från passet utvilad och uppfriskad.
Efter låtsasyogan går jag ut och har ont i ryggen och är frustrerad för att jag inte känner att jag utnyttjar min fulla kapacitet.
Därav värdelöst, jag skippar det passet.

Istället åkte jag och köpte lite onödiga och nödvändiga prylar på IKEA.
Tänkte köpa mej en bäddmadrass och en hurts också, men se 20kg kartong och en ihoparullad bäddmadrass är bara lite knepigt att få med på cykeln...
Skjuts tack?!

Gjorde korv stroganoff igår igen. Så sjukt gott så det är inte sant.
Men såklart har min mage ställt in sig på att inte tycka om det.
Tack för den.

Dessutom har förkylningen flyttat in i mina bihålor i pannan tror jag. Det pirrar och värker och känns som att jag gått och dragit in iskall luft i näsan.
(Ännu en anledning till att jag skippade träningen)

MEN
* Min nya fina blanka X10 mini fungerar perfekt, och jag har både fixat in Facebook, Spotify och Elitserieapplikationen. :) Like!!
* Dessutom fick jag mig ett riktigt gott (nästan lite generat) skratt (läs: fnitter) när jag surfade runt på forumet*.

* Nu för tiden finns det bara ett forumet: Färjestads inofficiella forum. The place to hang. Eller nått...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0