Födelsedag!!

Hipp hipp hurra på MIN födelsedag!!

Har fått massor med grattisönskningar idag. (Delvis tack vare Facebook...)
Mycket trevligt!
Vid tio kom mamma, pappa och brorsan hit.
Mamma hade med sig bullar, och jag bjöd på kaffe och tårta. (Köpe-tårta of course)

Efter att vi smaskat i oss alltihopa åkte vi ut till IKEA, och jag hade dragit på mig spenderarbyxorna (med ett födelsedagsbidrag från familjen).
Köpte bland annat en helt underbar bäddmadrass. Tjock och med memoryfoam i.
Kommer sova som en prinsessa framöver!
Ett nytt skrivbord och en tillhörande hurts blev det också, ska sätta mej och skruva ihop det lite senare tänkte jag.

Sen vart det middag på Coop Forum, och tanten hade nog tuggummi i öronen för hon förvandlade vår Fläsknoisettebeställning till Nachos. (Hur hör man då egentligen?)
Men med den tidsbristen vi hade, eftersom jag skulle på hockey senare, så fick det bli nachos iallafall.
Men det var ju gott det med!!

Nu ska jag dricka säsongens första glas julmust, och äta upp resterna av tårtan! Nam nam!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0