Söndagslyx.

Precis kommit ur badkaret. Hur underbart är det inte?
Skulle aldrig kunna bo i en lägenhet utan badkar! :)

Varmt vatten, så att det nästan ångar om det, och huden blir röd.
En bra bok, något att dricka och en hårinpackning.
Lite lyxigt nästan.

Tänkte försöka mig på en sammanfattning av veckan, men till det behövs egentligen bara två ord, så det skulle ju bli lite tråkigt.
Jobb och Hockey.

Var första delen av veckan tog vägen har jag ingen aning. Troligtvis försvann den bland all längtan efter hockey, och bland min övertid på jobbet.
Trots två underbara kvällar på ståplats är denna veckan ändå något misslyckad.
Jag har inte hunnit träna en endaste gång. Riktigt dåligt.
Det känns i kroppen dessutom. Jag känner mig trött, tömd på energi och förslappad i musklerna.
Trots bristen på träning har jag ändå träningsvärk, från hoppande och applåderandet på ståplats.

Nästa vecka är bättre planerad. Då blir det hockey torsdag och lördag och träning iallafall måndag och söndag. Kanske fredag också, om jag har lust... :)

Nästa vecka börjar oktober också. Då är hösten här på riktigt.
Då börjar min månad. Födelsedagsmånaden.
Jag har iofs redan börjat tänka på mig själv som 23, men det är ju bra om det är sant också.

Däremot fick jag veta häromdagen att jag ser äldre ut än mina 23 år, dock på ett ganska brutalt sätt.
"Men hon ser ju fan ut att vara äldre än mig".
Inte uttalat direkt till mig, utan en konversation två killar emellan, som jag stod tillräckligt nära för att höra, men som kanske vore bättre om jag inte hört. Med tanke på min hjärna som gärna ( :D ) ältar och ältar och ältar in i det oändliga...
"Mig" i det här fallet är inte mindre än 28 år... Tack för den liksom.
Åh andra sidan sa den andra killen "Nej det gör hon ju inte!". Så jag litar hellre på honom faktiskt.

( Så nu fick jag mig det också )

Trevlig söndagskväll på er alla människor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0