En härlig morgon.

Väcks klockan 9 av en alldeles lagom hög alarmsignal.
Tittar ut genom fönstret och ser solsken och en nästan blå himmel.
Ligger kvar i sängen och myser med två katter som ligger så nära mig dom bara kan.
Funderar på vad jag ska hitta på under dagen.

Inser att dagen redan är planerad.
1. Fixa skorna på Team Sportia Bergvik.
2. Tillbaks till Team Sportia City för att fixa återbetalning.
3. Till SATS för lite löpning och BodyBalance. Ska se till att vara där i tid idag så det inte blir fullt innan jag fått plats.

Gör iordning frukost.
Egengjord latte. Funderar på om jag ska köpa någon smaksättning a la Wayne's snart.
En halv burk keso, 100 g skivade jordgubbar, 1 skivad banan.
Bättre frukost än så blir det nästan inte.

Som Grana säger: Harmoni!

Så känner jag mig nu!
Underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0