Lördag

Startade dagen med att cykla in till stan och sitta i solen vid statyn på Stora Torget medan jag väntade på att mamma och pappa skulle anlända.
Sen fikade vi på Wayne's, mitt nya favoritställe :)
Latte och morotskaka till frukost, det är grejer det!
Efter fikandet var avklarat gick vi in på mitticity för lite shopping.

Själv skulle jag egentligen bara byta skorna jag köpte förra helgen, dom var för små insåg jag när jag kom hem.
Tyvärr fanns inte den storleken där, så jag ska ut till det andra Team Sportiat imorgon istället.
Men jag skulle ju iallafall få tillbaks pengarna för skorna jag lämnade tillbaks.
Men, nu när jag kom hem och kollade på internetbanken, så visar det sig att återköpet inte blivit något återköp, utan ytterligare ett köp...
Suck. (Dänger huvudet i skrivbordet).
Så nu har jag betalt 1000:- för ett par skor jag inte har, och måste in till stan igen imorgon för att få det tillfixat...
Trött jag blir.

Sen råkade jag köpa lite hudkräm och några böcker också. :)

Efter shoppingen vankades det hockey på ståplats!
Finalmatch nummer 3.
Inga Frölundaklappor utlagda på sittplats, verkar som att vinken blev uppfattad.
Bra.
Ståplats sjöng och sjöng och sjöng. Ett riktigt bra jobb idag!
Jag är hes.
Men vilken adrenalinkick jag fick efter matchen!
Vet inte riktigt varifrån den kom, men cykelturen hem ifrån ishallen gick i maxfart!
Kan ha berott på att gruset var till största delen bortsopat ifrån trottoarerna, och vinden hade lugnat ner sig lite.
Riktigt härligt!!

Hade velat göra något skojigt ikväll, funderade faktiskt till och med på att höra om jag kunde haka på ett gäng ut.
Men så satt jag framför datorn en liten stund till och kände huvudvärken komma smygande.
En konstig huvudvärk, det värker bakom ena ögat och på ena sidan av nacken.
Irriterande.
Hoppas det ger med sig snart.

Men, det blev hemmakväll istället.
Ska greja lite tänkte jag.
Om jag lyckas komma ur skrivbordsstolen snart...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0