Shopoholic

Vill inte veta hur mycket pengar jag gjort åt idag.

Åkte hemifrån vid halv elva och dök in på Wayne's Coffe direkt jag kom in till stan.
Frukost: Caffe Latte & Muffins.

Planen var att köpa ett par jeans, ett par vårskor och nytt schampoo och balsam från BedHead.
Och det blev det.
Ett par supersköna, välsittande, mörkblå Levi's. Av den nya sorten, Curve ID.
Ett par vårskor hittade jag inne på Team Sportia. Vita Pumastreetskor. Påminde om ett par Pumaskor jag haft tidigare som var hur sköna som helst, så jag var tvungen att ha dom.
Och BedHead-grejerna fixade jag också, och dessutom fixade jag en klipptid. Ska bli skönt att bli av med alla kluvna hårtoppar nu.

Sen tog det ju inte direkt slut där.
En sväng in på Glitter, två par örhängen rikare.
En sväng in i en väskshop, en väska och en ny plånbok rikare. Så fina!!
Och sen en sväng in på H&M, en jättesöt vit klänning rikare.

Gick runt på stan precis hela dagen.
När klockan blev fyra vart jag hungrig igen, så då fick det bli lite mat på McDonalds.
Och när jag satt på där och åt läste jag i en tidning och fick höra om ett chokladkafé som låg bredvid Åhléns så när jag ätit färdigt var jag tvungen att gå dit.
Carli Choklad heter det.
Köpte en ask med 8 chokladpraliner i, och har as we speak redan klämt i mig tre.
Hur många sorter som helst hade dom, och vore jag rik skulle jag köpa hur många praliner som helst, men dom är ju inte gratis direkt.
Dessutom hade dom hemgjord (tror jag) glass i en massa olika smaker.

Sen tröttnade jag, eller så var det så att klockan var fyra och alla butikerna hade stängt, så då satte jag mig på bussen och åkte hem med mina kissar.

Hemma väntade mina söta kissar på middag, och resten av kvällen har vi spenderat i soffan framför ett par filmer.
Riktigt slöa alla tre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0