Söndagen avklarad!

Skorna fixade, en storlek större, och dom var jättesköna! Och jättefina!
Återbetalning fixad, personalen på Team Sportia är hur bra som helst!
Och tränat har jag gjort. Körde 9 km/h på löpbandet, och det visade sig att min kondition har förbättrats det senaste.
Hade jag inte fått håll efter 1 kilometer hade jag nog kunnat springa på i all evighet kändes det som.
Nu blev det "bara" drygt 3 kilometer innan jag gav upp.
Och BodyBalance.
Insåg att BodyBalance är grymt jobbigt när man sprungit innan.
Man är liksom varm redan innan uppvärmningen.
Det har aldrig varit så skönt med avslappning/meditation som idag.

Och när jag kom hem var jag ordentligt och satte mig INTE i soffan det första jag gjorde.
Istället drog jag igång med matlagningen och har numera 5 lådor Korv Stroganoff med ris och 6 lådor Spaghetti och Köttfärssås i frysen.
Så skönt att inte behöva laga mat igen på ett tag... :)

Var inne på Netto och handlade efter träningen också, och råkade köpa med mig lite påskmust! :)
Frågan är bara hur det ska räcka fram till påsk...

Nu är det natta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0