Träning och lite till.

Ett nytt spinningpass till ända.
55 minuter.
Med mina nya spinningskor från Biltema.

Kändes riktigt bra att köra med spinningskorna. Inte jättestor skillnad egentligen, men hade iallafall ingen rem på ovansidan av foten som klämde till nerver och blodkärl, så jag hade inga domningar framme i tårna.
Helt underbart!
Däremot verkar det som att jag skruvat fast fästena lite snett.
Istället för att fötterna pekade rakt framåt ville hälarna gärna dra sig inåt så att benen blev sneda.
Då hittade jag en alldeles ny muskel på baksidan av höften som aldrig nånsin har jobbat tidigare.
Kanske bra iofs, men fästena ska få bli omskruvade till nästa spinningpass.

Har dock aldrig svettats så mycket på ett spinningpass som jag gjorde idag, vet inte riktigt varför det blev så, men misstänker att det var för att större delen av passet spenderades i stående position med pulsen på runt 80% av max.
Krävs mycket vatten nu.

Nu när jag kom hem har jag legat i soffan och kollat på Trinny & Susanna.
Vilket fantastiskt program!
Är det nångång inspirationen flödar så är det nu!
Jag får lust att fixa nya kläder som framhäver mina former.
Och jag börjar så sakteliga faktiskt inse att mina former är helt okej.

Köpte en jättefin klänning för några veckor sedan (tror jag skrivit om den tidigare).
Längtar tills jag kan ha på mig den.
Måste se till att komma ut på fest snart.

På lördag är det fest med SATS.
Då vet jag dock inte hur mycket festfest det är, så jag vet inte riktigt om det är klänningsfest...
Eller så bestämmer jag att det är det bara för att jag vill ha på mig klänningen.
(Och för att alla andra festkläder ligger i tvätten och jag fortfarande inte lyckats fixa till mitt tvättlås)
Har inte tvättat på två månader snart, det börjar bli tomt i lådorna...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0