Bakning!

Jajjamensan, det har blivit lite bakning.
Vinbärsmuffins, skrädmjölsdrömmar och bregottkakor.
Hade tänkt fortsätta mitt flyt med kanelbullar och köttfärspiroger men har stött på ett liiitet problem.
Min frys är inte tillräckligt stor.
Hur länge klarar sig sånt ofryst? I kylskåp?
Eller är det helt enkelt så att jag måste äta ur frysen INNAN jag kan baka något mer?

Är rädd för att kanelbullarna får vänta ett tag iallafall. En sats sånt tar enormt mycket plats.
Köttfärspirogerna blir nog av iallafall, det ska tydligen inte bli så många, och det är ju dessutom mat som (om jag känner mig själv rätt) kommer ätas upp ganska så snabbt, hehe.

Någon som vill ha bilder och recept? Annars orkar jag inte med det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0