God Morgon!

Är tillbaks i Karlstad igen, kom hit igår faktiskt, men då blev det aldrig av att skriva något inlägg för då hade jag fullt upp iallafall.
Mamma och pappa var ju med såklart, så vi spenderade någon timme i tv-soffan, drack kaffe, fikade och tittade på Polisskolan. :)

När dom hade åkt var jag iväg och hälsade på mina kattvaktskatter. Jättesöta!
Dom fick lite mat, och lite sällskap och sen drog jag mig hemåt igen.
Skönt när katterna bor ett par hundra meter ifrån min egen lägenhet. :)

I lördags var jag, mamma och pappa en sväng neråt Mellerud.
På Sunnanå Marknad.
Gick runt ett varv och hittade väl inte direkt något som lockade särskilt mycket.
Gick runt ett varv till tillsammans med mamma, köpte en påse brödmjölmix, två burkar bredbar getost, fem flaskor hemmagjord fläder- och enbärsdricka och en aloe vera-planta.
Saker som kan klassas som rättså onödigt, men ändå rättså trevligt.
Enbärsdrickan är grymt god.

När vi gått klart på marknaden så åkte vi vidare till Bloms, lågprisvaruhuset där nere i iii-land.
Köpte mig ett par (fyra) toppar, men något annat blev det inte.
En ändå ganska billig tur.

Idag har jag inte så himla mycket planerat.
Har ganska precis ätit frukost så ska nog ta en sväng in till stan och kika lite på Lagerhaus bland annat.
Funderar på att promenera in till stan, men himlen ser lite mörk ut, så jag kanske tar bussen istället.

Ikväll ska jag på styrelsemöte med the Wolfpack igen, känns inte som vi gör annat.
Färjestad har haft sin ispremiär (förra måndagen) och sin första träningsmatch (i lördags - vi vann - tur det!)
Nu på lördag är det match igen, första matchen i European Trophy, och då ska jag nog ta mig dit.
Har konstigt nog inte saknat hockeyn särskilt mycket, det känns jättekonstigt.
På nått sätt blev det så himla mycket på en gång i samband med guldet så jag blev alldeles mätt, men nu börjar jag bli hungrig igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0