Önskelista

Give me, thank you!
Me want.

Min uppdatering av vardagsrummets utseende fortskrider.
Har tröttnat totalt på mitt nuvarande soffbord, gammal och brunt, och min nuvarande tv-bänk, gammal, ljusbrun och dessutom egentligen ett litet databord.
Värdelös förvaring, och går inte i stil med resten.

Mitt vardagsrum är i övrigt i princip 100% IKEA...
Soffa från IKEA.
3 Billyhyllor.
Expedithylla.
Mickeskrivbord.
Mickehurts.
Plus ett katthus med klöspelare, fast den har jag byggt själv... :)

Mitt vardagsrum (jag) vill ha meeer IKEA-möbler!!



Måste hitta på ett sätt att frigöra 3000:- utan att min ekonomi tar skada av det bara...
Dessutom måste jag ha frakt- och bärhjälp.
Jag tar mycket på min cykel, men inte 50 kilo möbler...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0