Pink

Jag skriver ifrån mobilen, det är därför det ser lite skumt ut...
Radbrytningarna sätter sig lite där dom vill. Nåja.

Pink är mitt nya namn eftersom det är så jag ser ut numera. Igår jobbade jag som stenarbetare här hemma i trädgården.
Vi har en någorlunda nybyggd altan bredvid en äldre stenbelagd uteplats. Stenarna är snea och vinda och övervuxna med diverse grönt, så jag satte mig in i arbetet att få väck alla stenar så att dom kan läggas om.
Så igår bar jag sten.
I solskenet.
Mellan kl 12-16.
665 stenar a 2 kg.
Bra Jessica, smart Jessica.

Idag är jag rosa på de flesta synliga ställen på min kropp. Och under solsvedan, som om inte den vore nog, värker varenda muskel av stelhet och träningsvärk.
Jag tycker ärligt talat väldigt synd om mig själv, det kanske märks?
Därmed kommer dagen spenderas i absolut stillhet, för att röra min hud så lite som möjligt.
Har flera böcker med mig så det går ingen större nöd på mig faktiskt.
Och semestern är väl ändå till för att göra ingenting?

Vi hörs!
Ha en trevlig dag i solen (eller skuggan om du varit lika "duktig" som jag)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0