Tisdag!

Dagarna går lååångsamt och jag bara njuter!
Har fått massor gjort, och har även gjort upp lite planer för min fortsatta verksamhet såhär under semestern.

Idag har jag städat och plockat, klistrat upp väggdekorationer i fönstret, skurat kattburar, vattnat blommor och börjat sortera lite tvätt.
Och nu på eftermiddagen tog jag cykeln till jobbet för att röntga min rotrest när tandläkaren var hos oss.
Rotresten sitter där den sitter. Den har vridit sig lite och rört sig lite uppåt, men inte tillräckligt fort för att få komma ut av sig själv, så någon dag inom dom närmsta tre veckorna kommer den få lite hjälp att komma ut ifrån sin lilla håla.
Dags för smärtstillande, bedövning och suturerat tandkött igen.
Suck.
Men ska bli skönt att bli av med den iallafall.
Envisa jäkel.

Nu ska jag spendera resten av kvällen med att lägga in säsongens hockeymatcher i mobiltelefonens kalender och slänga ett ögat på Allsången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0