Helgen över.

Men det har varit en fullpackad helg kan man nog säga.

Igår tvättade jag, inte det roligaste man kan göra, men det är väldigt skönt att alla kläder är rena igen.
På eftermiddagen bar det av till Kristinehamn, aka Kristinehôla, för invigning av Kristinehamns Smådjursklinik.
Ett samarbete mellan Solstadens Smådjursklinik (mitt jobb) och Karlskoga Smådjursklinik.
Verkar bli en uppskattad klinik.
Bor man i Kristinehamn är det nämligen EXTREMT långt till Karlstad...

Efter invigningen, massor med god mat och dryck, kaffe och efterrätt, bar det av in till Karlstad igen.
Jag och tre tjejer till från jobbet gick till Harrys och dansade resten av kvällen.
Själv spenderade jag nog mer tid med att smygkika på en av ordningsvakterna.
Han var så snygg så jag trodde jag skulle smälta där jag stod på dansgolvet och gungade.
Lång, mörkt hår, kostym.
Och ögonen! <3
*_*

Förövrigt spanade jag även in två hockeyspelare.
Och Micke Tretton!!

Men klockan två stängde Harrys och vi begav oss hemåt igen.

Söndagen började lugnt. Fast otroligt nog obakis!
Slappade i sängen, käkade pannkakor med köttfärssås och svampstuvning. (Jättegott!!)
Men sen blev jag rastlös, hämtade cykeln och cyklade in till stan och spanade lite i affärerna.
Köpte en latte på Waynes (så god!!), lite smyckesgrejer på Panduro och en ögonskugga på Make-Up Store (min första!!).

Många parenteser och utropstecken här...

Sen blev det SATS.
10 minuters rodd och BodyBalance.
Mina benmuskler är stendöda.
Magmusklerna brinner.
Ett under att jag faktiskt tog mig hem!

Nu blir det mer slappande, kanske lite matlagning och tv-kollande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0