Hockeyuppehåll.

Så var det landslagsuppehåll igen då...

Missade ju matchen igår eftersom jag var på kalas, men det var ju skönt att vi vann till slut iallafall.
Jag hade fantiserat ihop en jättebra match igår som byggde på att spelarna skulle fått lite mer jävlaranamma efter storförlusten mot Djurgården i torsdags.
Salák skulle spika igen, och Färjestad skulle vinna med 8-0.
Riktigt så väl blev det inte.

Däremot hörde jag ryktas att stämningen på ståplats var helt fantastisk.
Årsbästa!
Det säger iofs inte speciellt mycket eftersom vi varit lika dåliga på hemmaplan som spelarna varit.
Tacka vet jag bortamatcher...
Trist att missa, men får hoppas att vi är lika duktiga under det som återstår av säsongen.
Inte många matcher kvar till slutspel nu.

Så nu kommer det bli tunnsått med hockeyinlägg (brorsan ropar Jippie!!) så länge det inte går grymt bra för Sverige i LG Hockey Games.
Tycker väl inte landskamper är så superskoj egentligen.
Tycker det är rätt äckligt att sitta och jubla över spelare från andra lag än Färjestad...
Men jag får jubla lite över att Walle, Sjögren och Dick är med i det svenska laget.
Och Salák ska stå i mål för Tjeckien.
Så honom kan jag ju heja lite extra på, förutom när dom möter Sverige.

Hoppas bara att alla våra grönvita kommer tillbaks till Färjestad hela.


Kommentarer
Peter

Jippie!!

2011-02-06 @ 22:28:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0