Slut för idag

Det blev några inlägg till slut.
Många tankar som strömmat genom mina fingrar.
Fler tankar som fick stanna kvar inuti huvudet, känns inte som att man behöver spilla ut varendaste liten tanke här på bloggen.
Speciellt när jag själv inte riktigt vet hur väsentliga vissa tankar är.

Det går upp och ner. Från dag till dag.
Jag har tre veckor kvar innan semestern, femton arbetsdagar.
Det är en anledning till att jag känner mig utmattad.
Jag vill ha ledigt nu!!
Jag skulle inte tacka nej till att vara arbetslös ett par tre månader.
Kunna vila upp mig ordentligt, inte behöva väckas av en irriterande väckarklocka varenda morgon, utan vakna för att jag sovit tillräckligt.

Det är en nackdel till att jag befinner mig i en läsperiod. Böckerna är för bra för att sluta läsa, vilket leder till att jag inte somnar tillräckligt tidigt.
5-6 timmar per natt är INTE tillräckligt.

Men i övrigt mår jag rätt bra.
Solen skiner.
Katterna mår bra.
Funderar på om jag ska lägga mig i soffan framför en film, eller köra boxning på Wii, eller dyka direkt in i nästa bok...

Trevlig kväll på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0