Wii

Satt och slösurfade för några veckor sedan, skulle köpa ett nytt RAM-minne till datorn och råkade köpa ett Nintendo Wii också.

:)

Jag har funderat på det flera gånger. Men jag har aldrig riktigt kommit till skott.
Men nu vart priset nedsatt så muspekaren styrde nästan till "Köp"-knappen av sig själv.
Fick med Wii Sports och Sports Resort och köpte även till Wii Fit med Balance Board och ett dansspel.

Samma dag som mitt paket kom kopplade jag ihop alla sladdar och mackapärer och började spela.
Hela kvällen flög förbi, och i princip alla spel blev testade.
Jag hade så ont i fötterna!
Men det var sjukt roligt.
Hittade snabbt mina favoritövningar.

Har kört både boxning, kung fu, yoga, step och en massa halvtöntiga spel.

Dom senaste dagarna har jag även suttit på Tradera för att försöka få tag i något Mario-spel, men än så länge har jag inte haft någon tur, spelen slinker ur mitt grepp under tiden som jag inte är hemma och kan hålla koll på auktionerna...

Men iallafall, detta var inte ett spontaninköp som jag kommer ångra.
Det värsta är nästan att nu "tränar" jag på Wii:t så att jag aldrig kommer ihåg att träna någon annanstans.
Konditionen börjar bli lidande... :S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0