12 km.

Gav mig ut på en promenad idag. Tog mig aldrig in till stan tidigare eftersom jag fastnade framför Föräldrafällan som gick på tv...
Hade ingen plan på vart jag skulle gå utan gick dit näsan pekade.
Det blev lite längre än vad jag tänkt, och jag var rättså trött på att promenera, men vad gör man när man fortfarande är 3 kilometer hemifrån när man tröttnar?
Man fortsätter gå.
12 kilometer blev det iallafall till slut.
Rättså nöjd med den lilla turen, det känns ordentligt i benen...
Det enda jag inte är nöjd med är att jag såhär i efterhand har räknat ut att jag hållt en snitthastighet på 5,2 km/h.
Det är inte duktigt.
Ska ju va (enligt min kropp) iallafall 6-6,4 km/h för att pulsen ska öka något.
Å andra sidan var jag inte direkt klädd för något svettigt pass så...

Nu ska jag få i min tomma mage lite mat, sen blir det sängen direkt.

Tomorrow: Gladiatorerna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0