Gladiatorerna

Är tillbaka från LLA.
Sex timmar landade äventyret på, men det kändes faktiskt inte så långdraget.
Lite konstigt känns det när dom ska bygga om lite mellan tävlingarna, men spännande att se.
Blev alldeles vilsen när jag kom in på läktarn.
För det första för att jag skulle befinna mig på sittplats.
För det andra för att båda kortsidorna var täckta med diverse tävlingsmoment, så man såg inte vilket håll som var vilket.
En ovanlig inredning i LLA.

Men så här efteråt känns det ungefär som att jag varit på (en väldigt lång) hockeymatch.
Kroppstemperaturen har stigit.
Handlederna värker efter allt applåderande.
Halsen värker efter allt skrikande och jublande.
Men roligt var det.
Och nu vet jag vilka som vinner, moahaha!

Tydligen ska programmen börja sändas antingen i slutet av 2011 eller början av 2012, så jag lär väl antagligen hinna glömma det innan det är dags att se finalen på tv. :)

Dessutom fanns det iallafall ett par snygga gladiatorer att kika lite närmare på.

Nu borde jag egentligen städa och lagat mat resten av kvällen, men jag känner att filmsoffan lockar aningens mer, så jag får se vad som händer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0