Pestonsdag.

Har haft en riktigt dålig dag idag.
Vet inte riktigt vad som är fel, men det mesta har varit piss ända sedan jag vaknade.
Trött som bara den.
Känner mig utsliten och hade inte alls någon lust att gå till jobbet.
Och efter lunchen var det ännu värre.
Hade jag slutat klockan 12 idag hade jag varit lycklig.

Dessutom håller tänderna på att kräva uppmärksamhet.
Den bortdomnade känslan i läppen har fortfarande inte släppt, börjar fundera på om det är dags att bli orolig... Ska smsa min kära tandläkare om en liten stund.
Frånvaron av visdomständerna gör inte ont, men däremot spänner det i alla tänderna i underkäken. Funderar på om dom håller på att flytta rätt sig eller vad dom pysslar med, för det känns som att jag skaffat tandställning som drar isär tänderna.
Irriterande är det iallafall, och det höjer ju inte humöret iallafall.
Idag släppte ett stygn också, men inte för att det var upplöst utan för att jag antagligen slickat upp knuten... Såg iallafall ut som att tandköttet var läkt inunder.

Som tur är så är jag ju ledig imorgon iallafall.
Då står städning och packning på schemat.
I helgen åker jag äntligen hem till mamma och pappa igen.
Mamma har fyllt år, och det ska firas!!
Får se till att vi fixar tårta som inte behöver tuggas.
Har ingen lust att tugga, även om jag väl egentligen "får" börja med det när jag vill.

Dessutom!!
Får jag klaga lite till?
O'Malley har ett sår på ena frambenet som inte läker. Han har haft krage på sig i snart tre veckor tror jag och jag har tänkt ta med honom till jobbet flera gånger.
Han kommer inte åt att slicka på såret tack vare kragen, men ändå krånglar det.
Häromdagen upptäckte jag även att han fått ett liknande sår på andra frambenet!!
Så på fredag får kissekatt åka cykelkorg och bli ordentligt undersökt.

Trött trött trött trött trött.
Gnäll gnäll gnäll gnäll gnäll.
Varför ska det behöva vara två månader kvar till min semester?!
Jag orkar inte!!
Just nu vill jag bara spy på allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0