Söndag

Kroppen är pigg efter gårdagens promenad.
Men jag fick ett par blåsor med på köpet, en på varje häl.
Tur att jag råkade ha Compeedplåster hemma, annars hade jag inte tagit mig fram speciellt fort idag.

Nu blir det iallafall Gladiatorerna, åker hemifrån om en liten stund.
Verkar som att det är finalprogrammet som spelas in idag.
Ska bli skojigt.
Får se hur mycket det finns att rapportera om senare idag, har ingen aning om hur lång tid det tar...
Har hört en del som säger fyra timmar, och andra som säger att det tagit sex timmar...

Time will tell.


Kommentarer
En blogg om Kevin

Åh! Ska det programmet komma tillbaka! Fan va awesome ! :D



Kul att dom satsar på "gamla" BRA program igen!

Kram!

2011-06-19 @ 18:26:30
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0