Just nu

* Dricker Proviva Blåbär ur ett vinglas. Lite guldkant på vardagen sådär.

* Sitter och väntar på att den nybakta morotskakan ska bli färdig i ugnen så att jag kan glasera den.
Till helgen blir det födelsedagsfirande för pappa (bara 1 månad försent) och då SKA det faktiskt bjudas på hembakt!

* Har precis sett AIK spöa HiV71 med 4-2 på absolut bästa sätt.
Total utklassning i andra perioden.
Nästan lika underbart som att se Färjestad spöa HV, fast lite mer hånfullt underbart.
Tänk er skrattet: Ahahaha!! Hahaha!! AAAHHhaha!!
HV BLÅ VI HATAR ER!!!!

* Tittar på O'Malley som har fått kvällens stôlleryck.
Just nu spenderar han tiden med att hoppa efter kylskåpsmagneterna.
Eftersom jag vet att han gör det, men inte vill att han ska göra det, åker magneterna högre och högre upp på kylskåpet.
Nu sitter dom på ca 1,70 meters höjd. Men nejdå, O'Malley når dom fortfarande.

Jag måste skaffa mig ett riktigt ordenligt klätterträd...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0