Torsda'

Sådär ja, då har man varit duktig och varit och tränat idag.
Inte så där jättepeppad direkt, men det blev iallafall 15 minuter på löpbandet, 5 slappa minuter på spinningcykeln och diverse styrkeövningar och streching.

Lyxade dessutom till det med att ta bussen istället för att cykla dit, eftersom det absolut skulle SNÖA!! på eftermiddagen.
Och på hemvägen så regnade det massor, så det var riktigt skönt att jag inte cyklade.

Imorgon är sista arbetsdagen för den här veckan, och efter jobbet ska jag och ett litet gäng av tjejerna från jobbet hem till våran graviditetslediga veterinär så lite fika och prat/skvaller. :)
Hon ska ha bebis om en månad, så det ska bli spännande att se hur hon ser ut nuförtiden, har ju varit ledig en månad redan.
Jag känner ju knappt några tjejer som är gravida, och dom jag känner träffar jag typ bara i mitten eller efter förlossningen, så en riktigt stor bebismage har jag bara sett på bild innan...

Till helgen har jag absolut noll och ingenting planerat, så förhoppningsvis kan det bli en del träning.
Har funderat på att ta mig in till stan och prova ett par Levi's Curve ID jeans också.
Fasansfullt dyra (899:-) men är dom sköna, hållbara och sitter snyggt så kanske det kan vara värt det?
Ett par sköna vårskor behöver jag också.
Köpte ett par på postorder från Halens, men efter att jag gått i dom ett tag så har jag insett att dom är litelite för små, och dessutom rätt slappa på ovansidan, så det vart inget lyckat köp.

Nu blir det en sväng in i duschen och sen ska det sooovas!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0