Onsdag

Måste ju faktiskt försöka producera inlägg trots att det är ett litet uppehåll ifrån hockeyn.

Idag har jag jobbat kväll, och det har varit en sån där bra kväll.
Jag har nog inte stått still en sekund ens, men det var iallafall inte en massa folk och patienter som fick vänta på mig överallt.
Och alla som ringde passade lämpligt nog på att ringa precis när jag blev klar med något.
Och övervägande glada djurägare också, det tycker jag om.

När jag kom hem blev det lite lillördagsmat.
Hittade lite pommes frites och "färdiga" hamburgare i frysen, som stektes och serverades med bearnaisesås på flaska.
Helfabrikat så det skriker om det, men shit vad gott det var!!

Nu är det alldeles strax dags att gå och sova, det ska bli skönt.
Har huvudvärk, en sån där lindrig variant som sitter mitt i pannan och känns som den ska bli värre, men eftersom den funnits där sen i eftermiddags lär den nog inte bli så mycket värre.
Om jag inte blir vrålsjuk då förstås.
Skulle väl inte förvåna mig om jag blir sjuk i något långdraget, smittsamt lagom till finalen.

Imorgon kommer tandläkaren till oss. Skojskoj.
Fullbokade är vi, som vanligt.
Frakturerade tänder här och där, tandlossning på en del och lite av varje.
Men vi har det mysigt på våra tanddagar, jag, den andra sköterskan och tandläkaren.
Ett grymt bra teamwork.

Och efter jobbet tänkte jag att jag skulle ta mig till SATS också.
Springa lite kanske. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0