Helg!!

Gårdagen spenderades på filialen i Kristinehamn. En veterinär, två sköterskor, och en himla massa patienter.
Slutade med 1,5 timmas övertid och såpass mycket lunch att man iallafall hann äta (nästan), men förvånansvärt nog nöjda patienter och djurägare!
Kvällen avslutades sedan med att ligga i soffan och prata i telefon med kära mamsen som fyllde år igår!
<3

Denna dagen spenderades i sängen tills klockan var halv ett.
Sovmorgon, ftw!
Sen skulle jag ta bussen in till stan, men det kom ingen buss. Suck...
Så jag fick ta cykeln istället.
Lite shopping, både till mig själv och lite födelsedagspresenter till mamma.
(Och dessutom försenade utlovade presenter till pappa och brorsan)
Sen fick jag ett infall och fick lust att gå på bio.
Tänkte att jag skulle se Red Riding Hood som jag funderat på att se en evighet.
Visade sig att den inte går i Karlstad längre, så det blev ingen bio.

Och nu är jag tillbaks hemma igen, sitter vid datorn, läser bloggar och lyssnar på Veronica Maggio.
Funderar på om jag skulle ta ett städröj, men lusten har inte infunnit sig än.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0