Inga svordomar

Jag mår prima.
Eller ja, lite öm och svullen är jag ju förståss.
Men ingen smärta över huvud taget.

Jag är pigg och på bra humör.
Soffliggandet och filmtittandet gör mig gott.
Jag har fortfarande inte tröttnat på vällingen och dom mosade fiskbullarna.
(Och Piggelinglassarna, hihi)
Jag har inte börjat sakna tuggandet än.
Jag har borstat tänderna utan problem (iofs bara överkäken).
Jag sköljer med hexident, och det smakar faktiskt inte speciellt illa.

Enda nackdelen egentligen är att jag fortfarande är lite bortdomnad i vänstersidan av underläppen och hakan.
Det känns lite lustigt när en fjärdedel av munnen inte har någon känsel.
Alla muskler och så fungerar som dom ska, men det kändes lite fånigt när jag tittade mig i spegeln igår eftermiddag och såg att jag hade tomatsoppa på hela hakan.
Som jag ätit till lunch...
Men men, det pirrar lite i den delen idag, så det känns som det är på g att släppa. Kommer väl tillbaks när svullnaden går ner något misstänker jag.
Roten på den sidan bråkade ju lite mer, och låg dessutom nära nerven, så det är inte så konstigt att nerven blev lite påverkad där.

Well well, nu ska jag återvända till soffan, tänkte bara ge er och mig själv en liten lägesrapport :)
Edward Scissorhands står på tur!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0