Trött.

Jobbat idag, precis som vilken tisdag som helst.
Efteråt åkte jag direkt in till SATS och tränade BodyBalance.
Ett riktigt bra pass idag.
Kände mig stark och kunde ta ut mig i alla övningar.
Riktigt skönt.
Kändes i kroppen efteråt också, jag har nog aldrig varit så trött efter ett BB-pass tidigare.
Sitter här vid datorn och håller på att somna.
Vet att jag behöver duscha innan jag går och lägger mig, men är rädd för att jag kommer somna ståendes i duschen.

Dessutom är jag både mätt och törstig.
Och nervös.
Drygt 2 ½ dygn kvar till min tandtid.
Innan dess ska jag jobba kväll imorgon och sedan har vi en fullspäckad tandtorsdag på kliniken, med massor av patienter.
Snart börjar både tandläkaren och tandsköterskorna gå på semester, så det gäller att beta av så många som möjlig innan dess.
Kommer inte bli kul att se kön med patienter efter sommaren...
Men! Dit är det ju faktiskt tre månader kvar, so who cares right now?

Nu masar jag mig in i duschen.
Håll tummarna och önska mig lycka till så kanske jag inte somnar och slår ihjäl mig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0