Livets små glädjeämnen

Att jag fått fem Gilla-markeringar på en av mina kommentarer på Facebook. En faktiskt ganska klok kommentar för att vara jag också, och det verkar ju andra tycka också.

Att Färjestad vann på bortaplan mot Frölunda. Det är stort.
Lyckan när det skedde förra året, när jag dessutom var på plats, var enorm.
Lättnaden när det skedde idag var nästan lika stor den.

Att en hockeymatch slutar med resultatet 7-8.
På något konstigt sätt hade det varit rätt kul att se matchen trots att den spelades mellan HV71 och AIK.

Att alla djurägare varit så glada och trevliga mot mig idag. (Och igår också faktiskt)

Att det är lillördag imorgon, att jag jobbar 8-17 och har eftermiddagen totalt oplanerad.
Träning?
Shopping?
Ligga i soffan och kolla på Förhäxad?

_________________________________________________________________________

Man får ta vara på som små sakerna, när dom större sakerna lyser med sin frånvaro.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0