Århundradets tråkigaste helg

MEN, jag har iallafall fått en del vettigt gjort.
- Tvättat och diskat.
- Vattnat blommor. (Några av mina växter såg ut som växterna i Sims-spelen precis innan de håller på att dö...)
- Tagit en långpromenad i fel skor. (Ska man promenera ska man ha ordentliga skor på sig, inte remsandaletter...)
- Färgat ögonbrynen.  (Det blev riktigt bra faktiskt, skönt att slippa måla dit dom varje dag.)
- Varit inne på stan. (Köpt ansiktskräm, nagelstärkarserum, svart ögonfransfärgning och en värmeljushållare från Cult som ska få pryda badrummet)
- Köpt kaffe på Wayne's. (Gott!!)
- Satt mig på bussen hem, glömt bort vilken linje jag åker med, sätter mig och twittrar och inser plötsligt att jag missat min hållplats. Som tur är så är det inte så långt mellan hållplatserna. (Ena linjen hem tar fem minuter och andra linjen tar typ 20.)

Har även hunnit sakna min allra bästa vän jättemycket! (Och du trodde att det bara var du som var beroende av mig!!)

Nästa vecka är det fyra arbetsdagar, en sommarfest och en ledig onsdag, och sen ska semestern firas in ordentligt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0