Effektivitet

Det är så sjukt skönt att ha semester!
Att inte behöva få dåligt samvete för att man inte går och lägger sig i tid eftersom det inte gör nått om jag sover till tio på förmiddagen.
Har dessutom fått massor gjort trots att det bara gått ett par dagar.
Städat och fixat och massa såna tråkiga hushållsgrejer har betats av.
Snart bara dvd- och boksortering kvar, men det går ju faktiskt rätt fort bara jag kommer igång med det.
Det värsta är att jag måste ta tag i högarna med rena och vikta toppar som ligger i sovrummet och väntar på att få någonstans att bo.
Nackdelen är att byrån är full...
Garderobsrensning kanske vore en bra idé.
Hänsynslöst slänga allt jag inte använt på flera år. Det finns MÅNGA såna toppar.

Blivit sugen på att tatuera mig igen också. Idéerna finns där. Måste bara få en spark i baken och komma igång med det.
Jag fullkomligt älskar motivet som finns någonstans i mitt huvud.
Att få ha det på kroppen för alltid vore helt fantastiskt...

Nepp.
Dags att få på sig lite ordentliga kläder och dra iväg ut i verkligheten.
Kan ju inte sitta här i lägenheten och förstenas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0