Lördag!

Nedräkningen pågår. Bara idag och imorgon kvar, sedan är det tillbaks till jobbet igen.
Första dagen kommer spenderas i Kristinehamn, längre än så har jag inte mitt schema i huvudet.
På ett sätt ska det bli skönt att börja jobba igen, få in lite rutiner i vardagen igen, försöka komma igång med träningen och sådär.
Är faktiskt väldigt nöjd med min semester, trots att den bara varat i tre veckor. Har hunnit med mycket.
Inte bara umgås med underbara vänner och släktingar utan också bocka av en himla massa tråkiga lägenhetsfixarsaker.

Sitter och slappnar av lite nu. Har precis bekämpat katthåren i soffan, så nu är soffan ren och fin igen. Ett tag iallafall.
Önskar mig en skinnsoffa när jag blir stor. Eller iallafall när jag flyttar nästa gång. Vilket som nu inträffar först...

Om några timmar kommer Jenny komma hit. Då ska vi äta tacos och titta på utlandsresor!!
Efteråt ska vi dra ut på krogen nånstans och dansa tills fötterna värker, och sedan lite till.
Fördelen med alkohol: man märker inte att man har ont i fötterna förrän dagen efter.

Nä. Nu är det dags att fortsätta fixa lite. Tänkte lägenheten skulle vara städad tills att Jenny kommer hit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0