Weekend

Hade bjudmiddag här i fredags. Vet inte om jag någonsin haft det tidigare faktiskt, om man inte räknar familjen. Och när jag tänker efter så har nog familjen oftast fått nöja sig med fika eller hämtmat.

Kom hem efter jobbet, efter en dag av totalt kaos och 1,5 timmas övertid. Snabbstädning och matframplockning.
Tur att jag ibland är bra på att improvisera fram mat.
Kyckling med sweetchilisås, diverse kryddor och grädde. Och couscous.
Hur gott som helst! Jag blev till och med förvånad själv.

Åt mat, hängde på balkongen och drack vin, och sen spelade vi lite Wii.
En riktigt trevlig kväll helt enkelt.
Hade funderat på utgång också, men alla var lika trötta och otaggade så det blev till att sova istället.

Istället gick vi ut igår.
Efter lite shopping, mera mat och mera vin (Måste lugna mig lite med vindrickandet snart tror jag) tog vi oss in till stan och satte oss på Pitchers uteservering.
Trevlig kväll som dessutom slutade trevligare än vad jag kunnat föreställa mig. :)

Dreams come true? Eller?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0