Tankar och löften

Sitter här och är hungrig.
Egentligen är det ju hur lätt som helst att lösa den saken, men jag har varken lust att fixa mat eller lust att äta mat.
Och utan matlust känns det lite halvknepigt att lösa hungersituationen.
Lite moment22 sådär.
Måste nog helt enkelt komma på något som är så gott att det går ner ändå.

Igår efter matchen firade jag och Jenny (som följt med mig på matchen) med att köpa med lite McDonaldsmat hem. Smarrigt som tusan.
Så därmed är ju snabbmat uteslutet, även om Nuggets från Max faktiskt är något jag kan känna mig sugen på.

Skickade ett sms igår efter matchen: "Har aldrig varit så glad över att få spela Black Jack på fredag!"
Det var ett löfte jag och Elina (min nya vän) ordnat till.
Vann vi skulle vi spela Black Jack. Förlorade vi skulle vi få lida oss igenom ytterligare en hockeymatch.
Så imorrn blir det jobb, sen hem och fixa till mig innan jag återigen infinner mig på Råtorp.
Har tappat räkningen på hur många fredagskvällar jag spenderat där.

O'Boy skulle jag kunna vara sugen på.
En kanelbulle eller två kanske.
Och tar jag mig så långt kanske ett knäckebröd med smör och skinka kanske också slinker ner.

...förflyttar rumpan från skrivbordsstolen till soffan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0