Fredag aka Frädag

Efter att jag jobbat färdigt idag cyklade jag hem och mötte upp min kära bror som var på genomfärd genom Karlstad.
Spenderade typ tre timmar i soffan. Drickandes kaffe. Ätandes kakor. Och pratandes, pratandes, pratandes.
Min bror och jag kanske inte är dom mest pratsamma i världen, men sätt oss i ett rum tillsammans så kan allt möjligt avhandlas.

En mycket trevlig kväll iallafall!

Sen blev jag lämnad ensam tillsammans med katterna och har spenderat senaste timmen med att lägga ut tidigare nämnda Tradera-auktioner.
Alla skapa annonserna är verkligen sjukt tråkigt, men lyckas jag bli av med alla böckerna är det sjukt skönt.
Och lite extra pengar, även om dom inte är många, och även om jag tekniskt sett faktiskt inte tjänar nånting, är faktiskt inte fel.

Imorgon ska jag sitta en stund i tvättstugan igen.
Har äckligt mycket gardiner och sängkläder som måste bli lite rena.
Sen ska jag nog försöka få ut det sista i sopväg efter min rensning på balkongen.
Blev faktiskt rätt mysigt på balkongen nu efteråt, fast det är inte färdigt än.
Behövs lite tyg och lite ljus och lite liv därute.
Längtar efter att tomatplantorna växer sig höga utefter sina spaljeer.

Hoppas på fint väder imorgon, men det verkar inte som det blir det.
Kanske får bli en innesittardag framför Wii-konsolen. Det var rätt längesen faktiskt.
Lite Rayman först och Wii Fit sen kanske.
Men nu: filmtajm!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0