I övrigt...

På något vis ska jag försöka få mina blandade känslor att till majoriteten bestå av glädje.
Jag ska lyckas.
Till min hjälp har jag iallafall två anledningar.
1. Påbörjade ikväll sjunde säsongen av Stargate SG-1. Daniel Jackson är tillbaks och han lever. Dom har gjort det igen. Underbart!! <3
2. Resan närmar sig. Om mindre än ett dygn sitter jag i en bil på väg ner till Göteborg, med resväskan i baksätet och tusen resnervösa fjärilar fladdrande i magen.
 
Ikväll är sista kvällen hemma, det är nu det är dags att komma på vad man glömt att packa ner.
Fick idag tipset att ska man snorkla - då ska man ha en vit t-shirt på sig, annars kommer axlarna vara sönderbrända.
Problemet är bara att några vita simvänliga t-shirtar äger jag inte, så det får väl bli första punkten på min inköpslista antar jag.
 
Allt är klart.
Funderar på om man ska passa på att gå och lägga sig "tidigt" ikväll, sömn är nyttigt har jag hört.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0