Söndag

Igår hade jag väckarklockan ställd, men idag fick det bli sovmorgon.
Fantastiskt skönt.
Katterna var inte riktigt lika lyckliga, visst det är helt okej att ligga och mysa med matte i sängen, men frukost är faktiskt också rätt trevligt.
Så jag fick slita mig ur sängens värme till slut.

Igår var jag på stan och fixade lite Egyptengrejer.
Egyptiska kontanter, en namnbricka till resväskan och en "snygg" midjeväska.
Kom fram till att säkerhet > snygghet, så pengarna kommer få åka midjeväska där nere. Hellre det än att inte ha några pengar kvar.

Idag fortsätter jag med städning och packning. Har mycket att göra och morgonkaffet är uppdrucket.
Drar igång Spotify på högsta nivå och reser mig ur stolen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0