Jag är inte gjord för det här.

Jag vill jobba 8-17.
 
Jag vill inte jobba 9-18 och kanske lite till.
10.00 - 19.00 och kanske en timme till.
12.30 - 21.00 och kanske en timme till.
20.30 - 08.00 varav halva tiden snurrig, trött och rastlös på samma gång.
 
Vardagarna passerar som i ett töcken.
Jag kan aldrig planera något vettigt på kvällarna.
Har jag planer går dom ofta i stöpet utan förvarning.
 
Jag vet inte hur många av Färjestads matcher jag missat på grund av all jävla övertid.
Jag är trött på övertid.
Hur ska jag någonsin kunna bygga upp ett liv med vänner och familj när jag aldrig kan planera något?
Den enda tiden jag har till mitt eget förfogande är helgerna.
Två dagar som försvinner i ett nafs.
 
Att försöka hinna till vissa träningspass är ofta meningslöst. Nu har jag iofs inte tränat på ett par månader, men jag vet hur det kommer bli när jag ska försöka komma igång.
Kommer försent till spinningpass, balancepass, boxpass osv så att det istället förvandlas till styrka och en halvtimme på löpbandet.
Inget fel med det egentligen, men det finns ingen variation i det.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0