Söndagsångest mitt i veckan...

Morgondagens arbetspass börjar 20.30.
Dags för nattarbete igen och dags att vända fel på dygnet igen.
Dags att sova bort ett par dagar, men inte sova ordentligt.
Inte äta ordentligt.
Spendera nätterna med att vara orolig för inbrottstjuvar, mördare och våldtäktsmän.
 
Har laddat upp lite ikväll. Spenderade några timmar framför tvn i soffan hemma hos Märit.
Åt kebabtallrik och drack tre (eventuellt fyra) glas vin.
Måste hålla mig vaken i några timmar till.
Har fortsatt titta på Stargate SG-1 igen. Inne på näst sista säsongen.
Vill sätta mig i soffan och fortsätta titta, men risken är överhängande att jag somnar då.
 
Har förövrigt glömt bort när jag sov i sängen sist.
Sovit i soffan säkert 4-5 nätter nu.
Första soffnatten somnade jag i soffan, vaknade 02:35 och förflyttade mig till sängen.
Där låg jag och vred mig och kunde inte somna i över en timme. Återvände till soffan och somnade nästan direkt.
Är det ett tecken på att man behöver köpa en ny säng när soffan är skönare?
Att jag har ont i axlar/nacke/skuldror när jag sover i sängen, men inte när jag sover i soffan.
Soffan som jag fick gratis mot att jag kom och hämtade den när jag flyttade från Skara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0