Sunday funday!

Vissa dagar är så tråkiga att man bara önskar att man kunde stryka ett streck över dom och glömma.
Andra dagar skulle man hellre vilja köra i repris om och om igen.
 
Gårdagen var en sådan dag som jag skulle vilja kunna köra i repris. Hade gärna haft den dagen idag istället för att sitta med en tråkig inlämningsuppgift i bettfysiologi.
Sen kan jag inte direkt koncentrera mig så bra på uppgiften för jag sitter mest och funderar över igår, tänker tillbaka och mår bara superfint i hela kroppen. :)
 
Det behöver liksom inte vara så märkvärdigt för att det ska bli bra, för det kan visst bli bra ändå.
Vi bakade lussekatter, som blev jättegoda och fina.
Vi poppade popcorn och tittade på en film.
Vi lagade mat, som blev sjukt bra. Man kan inte misslyckas med ugnsrostade rotsaker.
Sen tittade vi på ytterligare en film och åt maten framför den medans Elliott stod och dreglade och tyckte att han också kunde få smaka lite bearnaisesås.
Å efter att filmen tagit slut så hängde vi i soffan och pratade stämbanden av oss och vips så var klockan mitt i natten och det blev dags för dejten att åka hem till sig.
 
Tiden går verkligen fort när man har roligt. Alldeles för fort.
Dagarna fram till nästa helg kan gärna få gå fort, men det lär dom göra för jag ska vara på djursjukhuset tisdag, onsdag, torsdag och på fredag ska jag möta upp en klasskompis så vi kommer igång med våran seminarieuppgift.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0