Lördag

Idag har tiden gått åt till att plugga och traska runt med hunden i snöslasket.
Börjar iallafall bli klar med veckans plugg, men imorrn ska det renskrivas och reflekteras.
Sen ska jag tentaplugga lite också. På tisdag är det dags för röntgententan som jag försov mig på i januari...
 
Imorgon ska jag och Elina ta en sväng med hundarna och på måndag blir det jobb igen!
Helt sjukt att det snart gått en vecka sedan jag jobbade sist, känns som att det bara har gått ett par dagar.
Och på tisdag ska bilen besiktas. Jag hoppas verkligen att den går igenom nu, annars måste jag till Helmia och betala en massa pengar igen... Men men, bara att hoppas på det bästa!
 
Kommer åka hem till Billingsfors några dagar nästa vecka. Mamma ska flyttas till Björkåsen i väntan på behandlingen nere på Sahlgrenska som blir i början av nästnästa vecka.
Så jag ska passa på att hälsa på så mycket som möjligt nästa vecka.
Så får Elliott springa lite i dom dalsländska skogarna också!
 
Nu är det alldeles strax sovdags. Hade egentligen lust att se på film innan läggdags idag, men det får bli någon annan gång.
Istället får det bli en kvällspromenix med blondie och sedan en dusch för den tvåbenta blondinen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0