Badat!

 
 
 
Idag har jag och Elliott varit ute på Bomstad-Baden och badat, plaskat och simmat, och Elliott har även fått "fiska" lite korv.
Jag tog en liten risk och tog med mig mobilen ut i vattnet för att få lite kort på spektaklet och det gick fint. Mobilen slapp bada. Tyvärr missade jag byxfickan senare på dagen och mobilen åkte med glaset före rakt ner i asfalten. Vid första anblicken verkade det ha gått bra, bara några nya småsprickor i ena kanten, men några minuter senare visade det sig att den inte överlevt fallet. Med snygga mörka dimslöjor över hela skärmen verkar displayen har fått sig en knäck och mobilen är körd. Riktigt jäkla irriterande. Mobilen är inte ens ett år gammal och i dagsläget har jag verkligen inte råd att köpa någon ny telefon. Suck. Så tillsvidare får jag överleva med att gå tillbaka till min gamla minitelefon och hoppas att jag inte får spunk på den, det fanns ju en anledning till att jag bytte liksom...
 
Här kommer bilderna på Elliott iallafall, att titta på honom gör mobilförlusten lite lättare att ta. :)
 
Först måste man posera och se lite snygg ut säger matte, det är såååå tråååååkigt...
 
 
Sen får man springa och studsa i vattnet!!
 
 
Tjoho vad det skvätter!!
 
 
Sen visar matte något alldeles fantastiskt. Det finns korv nere på botten! Undrar om man kan fiska upp den med tassen?
 
 
Tassen funkade inte, får dyka efter den istället...
 
 
 
Frust och fräs, det var visst djupare än det såg ut...
 
 
Man blir ju så blöt när man badar, så det är viktigt att man torkar sig ordentligt efteråt.
 
 
Riktigt ordenligt, båda sidorna ska skrubbas mot marken.
 
 
Titta här fanns det längre gräs att torka sig med!
 
 
 
Och en lerpöl också tydligen, hehe. Men vad gör det, då får man hoppa i och bada en gång till!!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Märit

Vilka härliga badbilder. Dom vill nog Elliott ha i sitt album på hemsidan. När jag väl fixar ett :P

Svar: Ja, det kan han få ha!
SweetPeach

2014-09-14 @ 14:26:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0