Saker har börjat röra på sig.

En ska inte ropa hej förrän en är över bäcken. Men en kan ju få börja vinka lite iallafall. :)
 
"Vi är intresserade av dig" fick jag veta idag, så jag blev alldeles glad och pirrig.
Ska bli spännande att se vart det här tar vägen.
Jag hoppas och håller tummarna iallafall.
 
Idag har jag suttit med hemtentan, sen tog jag en paus och åkte ut i skogen med Märit och hundarna.
Tränade lite kontakt och rally med Märits hundar som störning. Det gick ganska bra iallafall och en liten stund tränade vi utan koppel också. Det gick också bra, fast inte lika länge...
Elliott var väldigt sprallig och fick fnatt ett par tre gånger, jag tappade räkningen till slut.
Samtidigt som jag tycker att det är irriterande att han springer runt som en stolle och inte lyssnar när jag ropar så tycker jag att det är så kul att se när han springer och hela hans kropp bara utstrålar glädje och stollighet...
Men, med lite övning så kanske han både kan stolla sig och lyssna när jag ropar.
Han verkar ju dock vara en sån där sort som inte tar åt sig om man blir arg. Vilket är både bra och dåligt.
 
Efteråt åkte vi till IKEA och åt middag och kikade runt lite. Jag råkade köpa ett helt gäng bra grejer. En badrumsmatta och en sån där laptopkudde som man kan ha i knäet till exempel. :)
 
Så nu sitter jag med datorn i knäet och tänkte få färdigt hemtentan så att jag kan lämna in den. Antingen hinner jag färdigt och kan lämna in den innan jag går och lägger mig. Eller så hinner jag färdigt och lämnar korrekturläsning och eventuell justering tills på söndag när jag kan göra det i lugn och ro.
 
Imorgon är det ju rallytävling igen, i Forshaga, så det kanske är bra om jag är någorlunda pigg imorrn bitti.


Kommentarer
Märit

Hoppas "Vi är intresserade av dig" kommer bli som jag vill =)

Svar: Ja det hoppas jag också! :)
SweetPeach

2014-10-05 @ 19:52:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0