Färjestad - HV71

Först satt jag och svor åt dem. Varför kan dom inte hjälpa varandra? Varför kan dom inte skjuta? Varför passar dom så dåligt? Varför får dom inte kontroll på pucken?
0 - 1 kom. 0 - 2 kom. Jag tyckte inte det var roligt att kolla längre, och var glad att jag inte fått tag på en ståplatsbiljett.
Sen kom 1 - 2, och då blev matchen lite mer intressant, men fortfarande alldeles för skakig...
Sen kom det underbara 2 - 2!
Och det blev sudden.
En jäkla nervig sudden.
Vet inte hur många chanser dom fick men missade med små marginaler hela tiden... Grr.
Straff på Gustafsson. Jag var egentligen aldrig orolig för att han skulle missa den, men helt säker kan man ju aldrig vara.

Sen kommer äntligen SKOTTET och STYRNINGEN!
MÅÅÅÅL!!
Jag ser hur nätet buktar ut när pucken går in. Helt j*vla fantastiskt!

3 - 2!
3 - 1 i matcher. Imorgon, IMORGON, kan det bli SM-guld!!!
Fatta vad underbart!!


Kommentarer
Anonym

Godmorgon sötaste! :)



Vad har du för dig? :D



Kram

/Linnéa

2009-04-11 @ 10:42:43
URL: http://twistandshine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0