Dödens skivstång.

Ja, det vill jag nog kalla det.
Fick för mig att jag skulle sticka iväg på skivstångspasset på Friskis och Svettis idag, och j****vlar vilken träning!

Efter halva passet var jag halvdöd, och efter hela passet var jag heldöd.
Musklerna skakade och jag funderade på om jag verkligen orkade STÅ upp och duscha... Hade varit mycket skönare att sitta ner...
På nått sätt lyckades mina darriga ben ta mig hem, så nu sitter jag här och berättar för er hur fruktansvärt det var...

Okej inte fruktansvärt på riktigt, mer fruktansvärt som i riktigt riktigt jobbigt.

Förra gången jag fick på F&S (för ett år sen hehe) så tränade jag både Core och Skivstång samtidigt, och vilken skillnad det var, inte alls lika dödsjobbigt...

Får nog köra min Core-dvd några gånger innan jag går tillbaka till det där mördarpasset.


Imorgon ska vi ha arbetslivsdag på skolan, så då ska jag se till och höra med Karlstad om dom vill ha mej till hösten!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0