Sats sats sats

Vilken reklamrubrik va? Synd att man inte får betalt bara.
Idag har jag varit på sats och tränat, precis som igår.
Igår var jag på ett corepass på 30 minuter som var jättebra, och idag var jag på ett spinningpass på 45 minuter.
Aldrig har väl 45 minuter gått så fruktansvärt fort!!

Corepasset tyckte jag riktigt mycket om. Core är något som är lätt att vara bra på, man känner sig inte som en patetisk ko som inte orkar med övningarna. Jag kände mig till och med bra på en del av övningarna.
Det är definitivt ett pass jag kommer gå fler gånger på! Förhoppningsvis varje måndag.
Spinningpasset gillade jag också, idag gjorde jag mitt allra första spinningpass någonsin, så jag hade ju ingen aning om vad som komma skulle, förutom att det skulle vara skitjobbigt.
Och skitjobbigt var det, men sjukt roligt! Mjölksyran sved i benen (måste nog lära mig spinningtekniken lite bättre) och halsen brände (glömde vattenflaska) med det var skönt ändå på nått vis.
Och instruktörerna på sats är jätteduktiga tycker jag.

Shit, vilket halleluja-inlägg.. Men jaja, det är ju lite så det känns just nu... Denna veckan ska jag på tre pass till, har jag tänkt mej iallafall. Imorgon är det vila =), på torsdag ska jag på nått som heter PowerStep, som jag inte riktigt vet vad det är. Men typ aerobic och styrketräning och kondition samtidigt. Kommer nog vara lite död efter det passet...
På lördag förmiddag ska jag på ett spinningpass och ett corepass och på söndag på BodyBalance, typ yoga/thai-chiaktigt.
Man måste ju testa allt, så att jag vet vilka pass jag ska fortsätta med... :D

Och på lördag blir det lite benträning också... Fast inte så nyttig sådan... Hoppa upp och ner i en betongtrappa och skrika så högt man bara kan!! (Ja hockeymatch ^^) mot Södertälje.


Kommentarer
Alexandra

Va roligt att träna. Jobbigt, men roligt :)



Du, kolla in min blogg... Känns ju dumt o säga så (tönt är vad jag är)... Men jag skulle vilja berätta en sak för dig... och världen. :P

2009-11-25 @ 17:44:42
URL: http://triquetra.blogg.se/
Alexandra

vet inte om du fått min kommentar innan - blogg.se har strulat.

Roligt att träna! Duktigt du är. Bättre än mig iaf ;)



Du, kolla in min blogg... Känns ju dumt o säga så.. (tönt jag är som säger så :P) Men jag skulle vilja berätta en sak för dig... och världen. :P

2009-11-25 @ 18:32:22
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0